вівторок, 1 листопада 2011 р.

Діяльнісь АМГО "Фонд розвитку міста Тернополя імені Володимира Лучаковського"


28 липня організовано  Перший Всеукраїнський благодійний аукціон з метою  підвищення обізнаності громадськості щодо розповсюдження, симптомів, методів діагностики та лікування гепатитів В і С, а також привернення уваги уряду і неурядових організацій до необхідності надання підтримки людям, що живуть з гепатитами В і С. На аукціоні були представленні художні роботи дітей, які прийняли участь в конкурсі «Зупинимо гепатит С».  Своєю творчістю молоді автори привернули увагу до даної проблематики. Завдяки даній акції було зроблено перший крок задля привернення якнайбільше уваги громадськості та влади до проблематики діагностування та профілактики захворюваності на вірусні гепатити .

Розпочато другий етап Проекту «Вуличне візуальне мистецтво» розфарбовано більше двадцяти об’єктів приватної та комунальної власності ,трансформаторних підстанцій та малих архітектурних форм. Даний проект став кроком  у розбудові та вдосконаленні рідного міста,перетворення Тернополя на «галерею під відкритим небом».

26 серпня відбувся Благодійний аукціон зі збору коштів на переносний монітор для реанімаційного відділення дитячої клінічної лікарні
Предметом аукціонних торгів стали сертифікати, завдяки яким надавалась можливість здійснити політ на повітряній кулі під час проведення святкових заходів, приурочених до Дня міста. До участі запрошувались усіх небайдужих мешканці Тернополя та гостей міста. Започаткували аукціон Асоціація міських громадських організацій «Фонд розвитку міста Тернополя ім. Володимира Лучаковського» за сприяння Тернопільської міської ради. Генеральним партнером акції виступив – «Благодійний фонд родини Шинке «З любов’ю та милосердям».
Сума зібраних коштів становить 39 500 гривень ,офіційна передача придбаного монітору відбулась 20 жовтня у приміщенні дитячої клінічної лікарні.

12 вересня в Тернополі відкрили перший на теренах області і другий в Україні Інформаційно-консультаційний центр підтримки підприємництва.
Захід відбувся в рамках Дня підприємця.В урочистостях взяли участь голова Тернопільської обласної ради Олексій Кайда, мер Тернополя Сергій Надал, перший заступник начальника Тернопільської об’єднаної ДПІ Віктор Солтис представники громадських організацій, приватні підприємці та інші запрошені.
Під час відкриття акцентувалась увага учасників на співпраці міської влади та податкової інспекції,зокрема на підписаному меморандумі про співробітництво. Цим документом передбачено сприяння розвитку Асоціації міських громадських організацій „Фонд розвитку міста Тернополя ім. Володимира Лучаковського” в рамках створення інформаційно-консультаційного центру.
Підтримка малого і середнього бізнесу здійснюватиметься завдяки широкому спектру послуг, які надаватимуться у вищевказаному центрі, і до надання яких залучатимуться фахівці податкової інспекції, а це і консультаційна допомога новоствореним суб’єктам підприємництва стосовно форм оподаткування, ставок податків, порядку подання податкової звітності, документального оформлення господарських операцій. Підприємці матимуть змогу ознайомитись із вичерпним переліком податків і зборів, що справляються в державі, порядком їх адміністрування, правами та обов’язками платників податків, компетенцією контролюючих органів та повноваженнями їх посадових осіб. Для цього фахівці податкової інспекції щоденно надаватимуть послуги згідно графіка. На базі закладу відбуватимуться семінари, зустрічі з громадськими організаціями, представниками бізнесу, органами державної влади і місцевого самоврядування.
Проведення щотижневих практикумів (тренінгів), теми яких пропонують самі підприємці, що їх започаткувала Тернопільська ОДПІ, буде практикуватись податківцями і в стінах Центру. Усю найактуальнішу податкову інформацію платники зможуть почерпнути із різноманітної друкованої продукції (буклети, листівки, брошурки тощо), яка розміщена на спеціальних стендах Центру. Тут же будуть і найсвіжіші випуски фахового видання журналу “Вісник податкової служби України”.
Десять сучасних комп’ютерів, підключених до мережі Інтернет, надають  змогу усім підприємцям, а особливо тим, хто територіально віддалений від адмінбудинку Тернопільської об’єднаної ДПІ, відчути переваги електронного звітування. Для цього фахівцями інспекції буде встановлене відповідне програмне забезпечення на кожному з них.
Центр став справжнім осередком правової та податкової культури.

13 жовтня ініційоване Проведення Конкурсу на кращий бізнес проект «Разом до успіху»
Конкурс проводять з метою реалізації кращих бізнес проектів, які сприятимуть покращенню економічного, інвестиційного та соціального стану міста Тернополя.
Переможці конкурсу отримують підтримку з боку органів виконавчої влади та місцевого самоврядування у подальшій реалізації проектів та право на безкоштовний юридично-проектний супровід спеціалістами залученими для роботи в інформаційно-консультаційному центрі підтримки підприємництва у місті Тернополі.
До участі в конкурсі запрошуються представники сталого бізнесу, підприємці-початківці, а також студенти вищих навчальних закладів міста Тернополя
Основними організаторами проведення конкурсу є Тернопільська міська рада,  Консультаційно-інформаційний центр підтримки підприємництва в місті Тернополі, комерційні банки м. Тернополя.
Результати конкурсу, інформація про переможців будуть висвітлені у засобах масової інформації міста Тернополя, на офіційному сайті міської ради, сайті «Консультаційно-інформаційного центру підтримки підприємництва міста Тернополя».

15-16 жовтня вперше у Тернополі в рамках святкування Дня Українського козацтва, Дня Української Повстанської Армії та Покрови Пресвятої Богородиці відбувся Фестиваль повітряних зміїв та закриття сезону з повітроплавання.
В рамках фестивалю бажаючі за умови придбання «квитка благодійника» мали змогу здійснити політ на найбільшому аеростаті в Європі. Виручені кошти будуть спрямовані на розвиток соціальних проектів у місті Тернополі.
21 жовтня проведено перший навчальний семінар з питань діяльності ОСББ щодо практичних і теоретичних занять в галузях:
- фінансової діяльності;
- бухгалтерського обліку;
- маркетингу;
- юридичного супроводу, тощо
На даному заході виступили представники відділу реформування житлово-комунального господарства міської ради, місцевої Державної податкової адміністрації  та керівництво ТОВ «Керуюча Компанія «КомЕнерго-Тернопіль». Членам ОСББ надано роздаткові матеріали .Завдяки проведеному підсумковому аналізі опитувальних листів визначено першочергові проблемні питання для голів ОСББ. За результатами семінару було вирішено:
- проводити аналогічні навчання постійно (щомісячно або кожні 2 тижні);
- у залежності від теми навчань, запрошувати представників місцевих органів влади (керівників структурних підрозділів міської ради, членів депутатського корпусу, податкової адміністрації, тощо).

Немає коментарів:

Дописати коментар